Pályázati lehetőség - fogorvosi praxis működtetésére (III. sz. fogorvosi körzet)

SZIGETVÁR VÁROS ÖNKORMÁNYZAT

pályázatot hirdet vállalkozási jogviszony keretében
 

fogorvosi praxis

 működtetésére

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): Szigetvár Város Önkormányzat Képviselő-testületének a háziorvosi, házi gyermekorvosi, fogorvosi és védőnői körzethatárok megállapításáról szóló 9/2022. (V.28.) sz. önkormányzati rendeletében meghatározott III. számú fogorvosi körzet vállalkozási formában történő működtetésére.

Betöltendő állás szakmacsoportja: egészségügy

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Egyéb

Álláshirdető szervezet bemutatása: Szigetvár Város Önkormányzat

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat benyújtásának módja: postai úton küldve Szigetvár Város Önkormányzat részére (7900 Szigetvár, Zrínyi tér 1.) A borítékon kérjük feltüntetni: “Fogorvosi praxis pályázat”, valamint elektronikus úton megküldve a polgarmester[at]szigetvar[dot]hu e-mail címre.

A nyertes pályázóval az Önkormányzat határozatlan idejű, de legalább 5 év időtartamra feladat-ellátási szerződést köt.

A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítás Hábián Bálint aljegyzőtől a +36 73 514 321 számú telefonszámon kérhető.
 

Pályázati feltételek:
 

1. büntetlen előélet,

2. cselekvőképesség,

3. egészségügyi alkalmasság,

4. Magyar Orvosi Kamarai tagság,

5. a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet szerinti képesítés, továbbá az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendelet, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendeletben előírt feltételek megléte,

6. a praxis vállalkozási (egyéni vagy társas) formában történő működtetése.

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

1. részletes szakmai önéletrajz,

2. végzettséget és szakirányú végzettséget igazoló okiratok másolata,

3. 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,

4. egészségügyi alkalmasságát igazoló okirat,

5. vállalkozási formától függően, egyéni vállalkozói igazolvány másolata, illetve társas vállalkozás esetén a társas vállalkozás 30 napnál nem régebbi cégkivonata, és a társasági szerződés másolata,
6. Magyar Orvosi Kamarai tagság igazolása,

7. az Országos Kórházi Főigazgatóság által vezetett működési nyilvántartásba való felvétel (aktív státusz) igazolása,

8. a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,

9. a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárás résztvevői, valamint Szigetvár Város Önkormányzat Képviselő-Testülete nyílt, illetve zárt ülésén a pályázati anyagot megismerhessék, és abba betekinthessenek.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.12.05. 00:00

A pályázat elbírálásának módja: A bírálatot 3 tagú bizottság végzi. A kiíró fenntartja magának a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására. A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.

 
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.12.15.

Állás tervezett betöltésének időpontja: A feladat-ellátási szerződés megkötését követően azonnal.

Szigetvár, 2025. október 09.

                                                           Dr. Vass Péter s.k.

                                                               polgármester

< Vissza a hírekhez

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Hírek, információk és események!